Creative fans
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Creative fans

AVATARS EN BANNERS TE RESERVEREN IN'WELKOM OP CREATIVE FANS'!
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Wat zijn contests?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Admin
Admin



Aantal berichten : 369
Leeftijd : 32
Woonplaats : Stekene/O.L.V.Olen
Registration date : 21-01-09

Wat zijn contests? Empty
BerichtOnderwerp: Wat zijn contests?   Wat zijn contests? Icon_minitimeza jan 31, 2009 4:16 pm

Als je graag eens een mooi verhaal wil i.v.m. een bepaald onderwerp kan je er een wedstrijd van maken. Je maakt hier een topic aan en zet daarin richtlijnen van wat je verwacht van het verhaal. Je geeft de wedstrijd een naam en je geeft ook een bepaalde datum op, tegen die datum moeten alle verhalen af zijn.
De verhalen horen te worden gepubliceerd in 'fanfiction', wat wil zeggen dat je om deel te nemen aan een wedstrijd, je deelname moet aanvragen in de aanvragen topic. Zet in je aanvraag ook welke wedstrijd je meedoet.
Daarna moet degene die de wedstijd georganiseerd heeft de verhalen allemaal lezen en beslissen welke het meest aan zijn/haar verwachtingen voldeed. Dit post je dan in de topic die je aangemaakt hebt in 'contests'.
Ik zorg er dan voor dan de winnaar ook benoemd wordt.

bv:

een nieuwe topic: Humor in Elfquest.

de uitleg: Ik wil graag een verhaal over elfquest, het moet grappig zijn en ik wil dat volgende personages aan bod komen: Sterkeboog, Manenschijn en Amber.
Andere personages zijn ook toegelaten.
(het is niet verplicht personages op te geven als je dat niet noodzakelijk vindt)
Je maakt de opdracht zo uitgebreid als je zelf wil. Als je iets nog niet goed begrijpt, vraag het dan maar he.

DIT IS GEEN CONTEST, HET IS EEN VOORBEELD!


Je kan ook een tekening vragen bv ik wil een tekening van Hedwig...

Maar ook met foto's kunnen we leuke dingen doen...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fans-of-stories.actieforum.com
 
Wat zijn contests?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Creative fans :: Algemeen :: contests-
Ga naar: