Creative fans
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Creative fans

AVATARS EN BANNERS TE RESERVEREN IN'WELKOM OP CREATIVE FANS'!
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De ontmoeting ( H1)

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Angel
clever Merry
clever Merry
Angel


Aantal berichten : 18
Leeftijd : 31
Registration date : 28-10-09

De ontmoeting ( H1) Empty
BerichtOnderwerp: De ontmoeting ( H1)   De ontmoeting ( H1) Icon_minitimewo feb 17, 2010 9:11 pm

Er liep een man met een zwart gewaad de heksenlaan in.
Hij bleef voor nummer 13 staan. Hij dacht: hier is het.. en belde aan. Even later werd De deur werd open gedaan door een vrouw met rood bruin haar. “Een goeden avond”zei de man. “Goeden avond”. De vrouw Layla genaamd bekeek de man goed en vroeg: “Wie bent u?”. “Mijn naam is Severus Sneep” zei de man. “En wie bent u?”.
“Mijn naam is Layla Aisha”.
Wat een mooie naam dacht Sneep. “Wat komt u hier doen meneer sneep?”.
“Ik kom voor Mariska”zegt sneep. “Komt u binnen? ” vraagt Layla.
“Heel graag”zegt Sneep en hij loopt naar binnen. Layla loopt hem voor naar de woonkamer.
“Ik zal haar even roepen”. Sneep knikt. “Oké is goed”. Layla loopt naar de trap en roept iets. Sneep kijk ondertussen de kamer rond, er liep een gang naar een andere kamer, de woonkamer zag er vredig uit, er staat een bank waar je met z’n twee op kan slapen, een tv en een tafel. “vind je het mooi?”vraagt Layla. “ja”zegt Sneep. “wil je misschien iets drinken?”vraagt Layla. “ja graag”zegt Sneep weer. Layla loopt naar de koelkast en doet hem open. “wil je water, melk of pompoensap?”
“doe maar Pompoensap”zegt sneep.
Layla pakt een kan pompoensap en twee glazen en loopt dan weer naar Sneep.
“Het is me een eer om met z’n mooie vrouw iets te drinken”zegt Sneep als hij een glas van Layla over neemt.
Layla begint te blozen. “Dank je”.
Ze gaan op de bank zitten en drinken wat dan vraagt Layla: “Dus u komt Mariska halen?”.
“Ja” zegt Sneep, “De school is namelijk al begonnen en ze was niet aanwezig”.
“Je ziet er trouwens leuk uit in die jurk”. Layla word roder en haar hart klopt sneller. Layla had een groene jurk aan. Layla legde haar hand op haar borst. “wat is er”vraagt Sneep.
“O niks hoor”zegt Layla. Maar Sneep keek Layla verdacht aan en toen zei ze “ook het is me hart hij bonkt pijnlijk tegen me ribben.
Sneep zette zij glas neer en schoof naar haar toe.
“Mag ik” vraag Sneep. Layla knikt.
Sneep legde zijn oor op Layla’s borst en hoorde haar hart flink tekeer gaan. Hij kwam weer overeind.
“Wat is er?” vraagt Layla bezorgd. “Niks ernstig”zegt Sneep, “Je hart is alleen een beetje op gewonden”
Layla staat op “Ik weet niet waarom” zegt ze. Sneep volgt haar voorbeeld en staat ook op. Hij sloeg zijn armen om haar heen en legde haar hoofd op zijn borst. Layla sloot haar ogen. “wat een geweldige hartslag” zei ze. Ze kon merken dat Sneep bloosde want zijn hartslag ging om hoog. Ze keek hem aan en hielt haar hoofd een beetje schuin, Sneep deed het zelfde toen sloten ze allebei hun ogen en kusten elkaar. Sneep handen gingen naar Layla’s nek. Layla’s handen bleven op Sneep’s borst liggen.
Even dachten ze nergens aan en leek de tijd stil te staan. “mag ik heel ff een teiltje”riep een stem uit het duister. Layla en Sneep schrokken zich te pletten en keken richting de trap. Mariska was stiekem naar benden geslopen toen Sneep en Layla elkaar aan het kussen waren.
“hoe lang sta je daar al?”vroeg Layla.
“o lang genoeg”zegt Mariska glunderend. " maar professor wat doet u hier?, moet u geen huiswerk nakijken ofzo?”
“nee”zegt sneep met opeenklemde kaken. “ik moest van professor Perkamentus jou gaan halen, je bent al weken niet meer op school geweest”
“welke school? ” vraagt Mariska
Sneep kijkt haar kwaad aan.“zweinstein”
“ o oké” zegt Mariska “ dan pak ik me spullen” en Mariska rent naar boven.
Sneep wend zich tot Layla. “ ik schrok me dood”. Layla knikt “ ja ik ook”, “ ik kan me hart nog horen”. Sneep lacht en kust haar vol op har mond. “ mmm” zegt Layla en ze kijken elkaar aan.
Dan komt Mariska de trap af lopen. “ ik ben klaar” zegt ze.
“ook” zegt sneep. “ ehh Layla ik weet niet of ik je nog zie mare ik zal je wel een uil sturen”.
Layla knikt “ ik zal wachten”. Dan omhelst ze Mariska. “ gedraag je op school oké?”.
“ ja Layla, doe ik dat weetje” zegt Mariska. Dan lopen Sneep en Mariska naar buiten.
Als ze eenmaal buiten zijn zegt Mariska: “u vind haar leuk hé professor?”.
“wie?” vraagt Sneep verbaast en hij loopt sneller naar het einde van de straat.
“duh, Layla”zegt Mariska. “ik zag jullie wel zoenen, kom op geef maar toe”.
“ook jij je zin”zegt Sneep, “maar als ik merk dat je hier iets over zegt op school dan laat ik je nablijven tot je mijn leeftijd hebt”
“dat is dus erg lang”zegt Mariska, “ik zeg heus niks professor”.
“dat is je geraden”
Ze zijn aan het einde van de straat. En na dat Sneep de staat heeft na gekeken of er niet iemand nog over straat liep, pakte hij Mariska’s hand en verdwijnselde voor het hek van zweinstein.
Sneep opent het hek met een zwaai van z’n staf. Onder het lopen zegt Sneep: “we gaat eerst naar het schoolhoofd en daar ga jij uit leggen waarom je nodig vond om van school weg te blijven”. Mariska knikt. “oké, maar dan heb ik een vraagje, waarom moest u perse kijken of er wel iemand op straat was?, iedereen in die straat weet dat ik kan toveren”. Sneep blijft plotseling staan.
“pardon” vraagt hij, “wat zei je nauw?”.
“en nog een paar mensen” zegt Mariska onverschillig.
Sneep pakt Mariska ruw bij haar hand en sleept haar naar het kantoor van Perkamentus.
Perkamentus. “Ah Severus” zei hij. “je hebt Mariska mee genomen zie ik”.
“ja professor, maar we hebben een klein probleempje, is de minister nog wakker?” .
“ja”zei Perkamentus. “ze waren hier net nog, ik zal ze wel even roepen”.
Perkamentus loopt naar het haard vuur en zegt: “Rufus, Cornelis willen jullie even komen?”
Dan staat er eens twee manen in de kamer van Perkamentus. “wat is er Perkamentus?” vraagt Droebel.
“dat zal Severus u uit leggen”. Iedereen kijkt naar Sneep.
“nauw” begint hij. “Mariska hier”en hij knikt naar Mariska. “is het probleem”.
“Pardon”vraagt Mariska verontwaardigt. Sneep negeert haar en gaat verder: “de dreuzels weten van tovenaars en onze wereld af”. Droebel kijkt Mariska kwaad aan. “ vind u dat soms leuk juffrouw?”.
“ja eigenlijk wel”zegt Mariska.
“ik wil haar verhaal wel eens horen Severus”zegt Perkamentus en hij kijkt Mariska aan.
Mariska zucht eventjes. “ook ik heb getoverd in het bij zijn van dreuzels so what?”
“het was gewoon zelfverdediging tegen Daniel en Layla is er aan gewent”.
“wie?”vraagt Schobbejak. “wie bedoel je jonge dame?”
“bedoel een zak genaamd Daniel Star, hij is tussenhaakjes gestoord, en Layla Aisha me baas en vriendin”zegt Mariska. “maar u kan over wat er was gebeurt beter aan Layla vragen”.
“dat zullen we zeker doen,” “maar waarom weten we niet dat er is getoverd op het gebied waar jij bent?”. Mariska haalt onverschillig haar schouders op. Ik ga je niet alles vertellen wat ik weet over mijn krachten gozer denkt Mariska bij zichzelf. “en waar zijn ze nu dan?” Vraagt schobbejak.
“Daniel weet ik niet en het kan me niet schelen en Layla is gewoon in de dokterskliniek in Londen”zegt Mariska. Droebel fluistert iets tegen schobbejak en die knikt. “wel Perkamentus we gaan weer en we zullen de rust herstellen”zegt Droebel. “Welke rust”vraagt Mariska, “er is geen rust verstoort hoor”. “ja wel lieve meid en jij verstoorden het”
“das niet waar” zegt Mariska die kwaad begint te worden.
“dat is wel waar”tiert Droebel, hij draait zich met een ruk om. “we zullen Layla’s geheugen wissen”
Dan vliegt er een vuurbal langs zijn oor. Al hij zich omdraait en recht in Mariska’s ogen kijkt ziet hij een kille blik zonder emotie. Droebel doet verschrikt een stap naar achter.
“Severus wil jij mevrouw Aisha halen?”. Sneep knikt en hij vertrekt.
Sneep rent over het schoolterrein naar het hek en verdwijnt.
Net als hij in de straat staat rent hij naar nummer dertien en belt aan. Alsjeblieft Layla wees nog wakker denkt Sneep met bonzend hart.
Dan woord de deur open gedaan en staat Layla in de deur opening.
“nogmaals een goede avond”zei sneep
“u ook een goede avond”zei Layla. “komt u binnen”. Sneep loopt naar binnen en zegt dan tegen Layla: “ u moet mee naar zweinstein en, hij pakt haar hand, ik hou van je. Hij kust haar hand.
“ik wil graag je vragen beantwoorden”. “ik ga zeker mee naar zweinstein want ik wil weten hoe et dar is, en ik hou ook van jouw”. Toen zonder overleg kuste Sneep Layla en vielen ze op de bank. Ze bleven door zoenen tot ze in slaap vielen.

De ontmoeting ( H1) Laylaoy

Dit is Layla Aisha

De ontmoeting ( H1) Symsnape

Dit is Severus Sneep

De ontmoeting ( H1) Animemirrorcharmedboek9

Dit is Mariska
Terug naar boven Ga naar beneden
 
De ontmoeting ( H1)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De ontmoeting ( Hoofdstuk 1)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Creative fans :: Fanfiction :: Lord of the rings :: Layla en Sneep-
Ga naar: