Creative fans
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Creative fans

AVATARS EN BANNERS TE RESERVEREN IN'WELKOM OP CREATIVE FANS'!
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Avatars and banners

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Admin
Admin



Aantal berichten : 369
Leeftijd : 32
Woonplaats : Stekene/O.L.V.Olen
Registration date : 21-01-09

Avatars and banners Empty
BerichtOnderwerp: Avatars and banners   Avatars and banners Icon_minitimedi feb 16, 2010 12:26 pm

Hier zijn enkele avatars die ik gevonden of gemaakt heb en enkele banners die ik gemaakt heb, je kan ze hier reserveren, zodat iedereen een uniek profiel heeft;) Je mag ook verzoeken doen hier, eventuele aanpassingen an bepaalde banners vragen, of er zelf maken!
Je mag er meerdere reserveren

Avatars:


Avatars and banners Coolenaam_faramir Avatars and banners The-lord-of-the-rings-the-one-ring-3d-screensaver Avatars and banners Lord-of-the-rings-photo-xxl-lord-of-the-rings-6228668 Avatars and banners Aragorn%2BAragorn%2B!!!!!!!!! Avatars and banners Aragorn Avatars and banners Legolas
Avatars and banners Lord-of-the-rings-return-of-the-king-legolas-and-gimliAvatars and banners LEGOLAS%2BLEGOLAS%2BLEGOLAS%2BLEGOLAS Avatars and banners Arwen


Avatars and banners Elfquest-movie.thumbnail Avatars and banners Elfquest_Leetah Avatars and banners Elfquest_Cutter Avatars and banners Elfquest_Rayek

Avatars and banners Avwolf10 Avatars and banners Wolf Avatars and banners Wolf20in20mijsh2

Avatars and banners Arabian-horse8 Avatars and banners Horse_pictures Avatars and banners Wild_horse_by_hEERB
Avatars and banners HorsePalominoWildHorses_3 Avatars and banners 2382488139_1f5a66b02b Avatars and banners Mustangs-fighting Avatars and banners Pd2181315Avatars and banners Running%2520Horse
Avatars and banners Stunts_funny_bucking_horse_bumper_sticker-p128353995581027271trl0_400



banners:

Avatars and banners Viggob10

Avatars and banners Banner11

Avatars and banners Tomban10

Avatars and banners Tomfba10

Avatars and banners Bannne10

Avatars and banners Weasle10

Avatars and banners Huntan10

Avatars and banners Banner14

Avatars and banners Scoute10

Avatars and banners Amberc10

gereserveerd:

Admin:
Avatars and banners Debann10


enola1989:
Avatars and banners Banner10
Avatars and banners Banner13

Angel:
Avatars and banners Cinema_3


Laatst aangepast door Admin op vr jul 02, 2010 3:24 pm; in totaal 12 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fans-of-stories.actieforum.com
Enola1989
Beginning Frodo
Beginning Frodo



Aantal berichten : 26
Woonplaats : Hoevenen
Registration date : 11-02-09

Avatars and banners Empty
BerichtOnderwerp: Re: bannners   Avatars and banners Icon_minitimevr feb 19, 2010 5:43 pm

Ik wil graag de 2e banner reserveren. Die met Tom Felton. Mss wil ik die in het Zwart-Wit.

xjes Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin



Aantal berichten : 369
Leeftijd : 32
Woonplaats : Stekene/O.L.V.Olen
Registration date : 21-01-09

Avatars and banners Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatars and banners   Avatars and banners Icon_minitimevr feb 19, 2010 5:48 pm

ok! komt voor elkaar, weet je hoe je hem op je profiel moet plaatsen? Ik zal deze alvast reserveren en als ik weer op mijn eigen pc zit, zal ik hem ook even naar zwart wit zetten en reserveren:)

Xx.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fans-of-stories.actieforum.com
Admin
Admin



Aantal berichten : 369
Leeftijd : 32
Woonplaats : Stekene/O.L.V.Olen
Registration date : 21-01-09

Avatars and banners Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatars and banners   Avatars and banners Icon_minitimedo maa 04, 2010 7:29 pm

Heb hem ds ook zwart-wit voor je gereserveerd;)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fans-of-stories.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Avatars and banners Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatars and banners   Avatars and banners Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Avatars and banners
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Creative fans :: Algemeen :: Welkom op creative fans-
Ga naar: