Creative fans

AVATARS EN BANNERS TE RESERVEREN IN'WELKOM OP CREATIVE FANS'!

IndexKalenderGalerijFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

personages

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Admin
Admin

Aantal berichten : 369
Leeftijd : 27
Registration date : 21-01-09

BerichtOnderwerp: personages   za jan 31, 2009 5:43 pm

In de gallerij en in de uitleg die ik hier nog al gedaan heb, heb je al verschillende namen gehoord, als je een naam of afbeelding ziet van een personage, hou je niet in om mij te vragen van die verder uit te leggen! Zo krijg je misshien wel een favoriet zonder de strips gelezen te hebben! Laughing Vraag je je af hoe de onderlinge banden en connecties zijn, hoe hun karakter is, wat ze hebben meegemaakt, vraag het dan ZEKER! Of wil je graag een topic zien over een van de personages, wil je dat een begrip, de wolvenband, misschien de wolven in het algemeen worden uitgelegd? Wie welke wolf heeft enz. Zeg het dan zeker!! Mogen de stomste vragen zijn! (heb graag vragen)

Hier Wil ik uiteindelijk alle peronages op rij, ik ga proberen ze ook elk een eigen topic te geven, nieuwschierig naar een bepaalde figuur? Of gewoon een algemene mening, geef ze hier...

Snijer

Leetah

Geelhaar

Amber

Hemelwijs

Schemering

Roodlangs

Tyleet

Dauwschijn:

Windkin:

Pool:

Scouter

Een-oog:

Klatering:

Boomstronk

Vreugdeblad:

Berenklauw:

Dart:

Sterkenboog:

Maneschijn

Chitter:

Cresent:

Regen:

Regenzang:

Bosloof:

Nieuwster:

Wing:

Maker:

Spies:

Krim:

Skot:

Sust:

Savah

Venka:

Rayek

Khavi

Vaya

Their

Yun

Zanthee

Lord Voll

Winonill

Tyldak

Timmain

en nog véééél meer!! Zeker uitleg vragen! (check ook 'de allerhoogsten' en ' de tien hoofdmannen' Daarbij zie je nog personages en krijg je meteen een stuk 'geschiedenis' mee...

-She was like the water that freezes inside a rock and breaks it apart. It was no more her fault than it is the fault of the water when the rock shatters.
-May the sun rise in you heart and you spirit run free.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken http://fans-of-stories.actieforum.com

personages
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Creative fans :: over jouw favoriet :: Elfquest-
Ga naar: