Creative fans
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Creative fans

AVATARS EN BANNERS TE RESERVEREN IN'WELKOM OP CREATIVE FANS'!
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Wat is elfquest nu eigenlijk?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Admin
Admin



Aantal berichten : 369
Leeftijd : 32
Woonplaats : Stekene/O.L.V.Olen
Registration date : 21-01-09

Wat is elfquest nu eigenlijk? Empty
BerichtOnderwerp: Wat is elfquest nu eigenlijk?   Wat is elfquest nu eigenlijk? Icon_minitimedi jan 27, 2009 4:21 pm

Elfquest is mijn favoriete stripreeks, in deze topic zal ik in het kort proberen uitleggen over wat Elfquest nu precies gaat en kunnen we het daar wat over hebben. In andere topics kunnnen we de personages bespreken.

Elfquest is een zeer uitgebreide serie met veel personages en verschillende stammen, en zoals gewoonlijk ontbreekt er dan ook geen magie en liefde. Het hoofdpersonage Snijer, het stamhoofd van de Wolfrijders, begint als een jonge onervaren elf die de wereld en zijn elfen wil leren kennen al gauw sleept hij zijn hele stam en de lezer van de serie mee in zijn avontuur.

Tijdens hun avontuur die begon als zoektocht (de Quest) komen de elfen te weten dat ze niet van de wereld met de twee manen waarop ze leven afkomstig zijn. De "Allerhoogsten" zoals ze hun voorvaderen zelf noemen, zijn met het paleis neergestort op die wereld. Het is een schokkende bevinding maar veel tijd om zich druk te maken krijgen ze niet. Want in hun zoektocht naar andere elven en daarna naar het paleis zijn ze verschillende stammen tegengekomen. De Wolfrijders, die in het woud leefden en op wolven rijden zijn door de mensen uit hun borg verdreven en zijn bij het zonnevolk terechtgekomen. Hier wonen de elfen in hutten in de woestijn en gebruiken ze zwoets voor het zware werk. Daarna leerden ze ook de vliegers die in de blauwe berg wonen en op grote haviken vliegen kennen, en de teruggangers die in het noorden in het land van sneeuw wonen en op herten rijden.

Ze komen ook terug in contact, op verschilende manieren, met de mensen, ze gaan door de tijd heen en voor je het weet heb je een stripreeks die over mijoenen jaren evolueert..ongeloofelijk allemaal:)

ik heb het gedeeltelijk zelf geschreven en ook de bron die ik gebruikt heb is half door mij geschreven, maar soit, ik ben geholpen door wikipeadia.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fans-of-stories.actieforum.com
 
Wat is elfquest nu eigenlijk?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» elfquest
» Elfquest
» Elfquest

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Creative fans :: over jouw favoriet :: Elfquest-
Ga naar: