Creative fans
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Creative fans

AVATARS EN BANNERS TE RESERVEREN IN'WELKOM OP CREATIVE FANS'!
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Robert Pattinson (Edward Culen)

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Admin
Admin



Aantal berichten : 369
Leeftijd : 32
Woonplaats : Stekene/O.L.V.Olen
Registration date : 21-01-09

Robert Pattinson (Edward Culen) Empty
BerichtOnderwerp: Robert Pattinson (Edward Culen)   Robert Pattinson (Edward Culen) Icon_minitimedo dec 24, 2009 5:11 pm

Robert Pattinson is op vrij korte tijd een zeer bekend figuur geworden, meutes meisjes en vrouwen achtervolgen hem overal. Na zijn rol van Carlo Kannewasser/Cedric Diggory in Harry Potter waren mensen blijkbaar nog niet helemaal overtuigd. Maar nu heeft Robert geen moment rust, hij zelf omschrijft het als gek, geschift of irreël.
Een klein woorde meer uitleg bij deze Robert Pattinson

BIOFACTS:
volledige naam: Robert Thomas Pattinson
Geboortedatum:13 Mei 1986
grootte: 1m85
Oorsprong:Londen, England
Broers, zussen: 2zussen: Lizzy(25) en Victoria(27)
huisdieren:witte terriër: Patty

CAREER

Pattinson speelde in Harry Potter, Little ashes, The haunted aitman en vele andere maar zijn grote doobraak kwam met 'Twilight' Waarvan hij ondertussen de derde film aan het opnemen is, ook 'remember me' zou in 2010 uitkomen, nog eens een romantisch drama..
Robert had voor Twilight het acteren bijna opgegeven
"I was going to quit acting, well actually i couldn't find anny jobs so that' not really quiting it's rather just surrendering to faith" zei hij lachend. Maar ook nu zijn crri2re volop loopt en hij wereld beroemd is twijfelt hij of hij wel wil verder gaan...

Hij won in zijn korte carriérre maar liefst 8 awards en 2 nominaties...

DID YOU KNOW?

Robert Pattinson is buiten een schitterende acteur ook een model(uiteraard) en een muzikant.

Hij stond in 2008 op #23 in de top 25 knapste acteurs en actrices onder de 25jaar. Dit jaar (2009) Stond hij op 3 als eerste man.

De audities voor Edward Cullen duurde heel lang en PAttinson versloeg zo'n 5000 man toen hij de rol kreeg. Mensen zouden petities rond hebben laten gaan omdat ze er tegen waren dat hij die rol zou krijgen. Nu echter word hij overal achtervolgd en hebben reeds duizende meisjes hem gevraagd om hen te bijten!

Hij begon als model toen hij 12 was

Hij is eigelijk heel vlot en grappig in zijn intervieuws waardoor je nooit te weten komt wat je weten wil als interviewer. Zijn warrige haardos was ooit een veelgevraagde topic. Ik was mijn haar niet claimde hij ik was het niet, je haar houdt zicht zelf schoon.

Op 3jarige leeftijd begon hij met piano te spelen en op zijn 5 nam hij gitaar daarbij.
Veel liedjes die in de films van Twilight komen zijn door hem geschreven en gemaakt.
ZElf zingt hij ook ongelooflijk goed en hij kan er dus ook mee door als muzikant, dit doe hij onder het pseudoniem: Bobby Dupea
Het is de moeite eens te luistere, nu ben ik alvast fan!
Zijn liedjes
Never think
Stray dog
I be you lover too
let me sign
i was broken
To roam

BIJLAGEN

Als Bobby Dupea:





Al bijtend:
Robert Pattinson (Edward Culen) Robert_pattinson_necks_tyra

model:

Robert Pattinson (Edward Culen) 200903_Robert-Pattinson----GQ12
Robert Pattinson (Edward Culen) Spacer
Robert Pattinson (Edward Culen) Normal_002
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fans-of-stories.actieforum.com
 
Robert Pattinson (Edward Culen)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Creative fans :: over jouw favoriet :: Twilight-
Ga naar: