Creative fans
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Creative fans

AVATARS EN BANNERS TE RESERVEREN IN'WELKOM OP CREATIVE FANS'!
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Dominic Monaghan (merry)

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Admin
Admin



Aantal berichten : 369
Leeftijd : 32
Woonplaats : Stekene/O.L.V.Olen
Registration date : 21-01-09

Dominic Monaghan (merry) Empty
BerichtOnderwerp: Dominic Monaghan (merry)   Dominic Monaghan (merry) Icon_minitimevr mei 08, 2009 7:27 pm

Dominic Monaghan speelt Merry in de lord of the rings, hier praten we over hem.

BIOFACTS
Volledige naam:Dominic Bernard Patrick Luke Monaghan
Geboortedatum: 8 december 1976
grootte: 170cm
afkomst: geboren in Berlijn (spreekt ook een beetje Duits) vanaf zijn 4 leefde hij in Manchester
Heeft een broer MAtthew die één jaar ouder is.

CARRIER

Won 7awards en werd ook 7ker genomineerd...

Dominic speelt ook Charlie in LOST en Bradley in Xmen Origins: Wolverine. Daarbuiten speelde hij zo nog een 15tal films..

DID YOU KNOW?

-Hij heeft 1paar van de voeten 'gestolen' dit vermelde hij in een intervieuw, waarop B;Boyd antwoorde, "ik probeerde Peter's auto te stelen..didn't work"

-Hij zou meer littekens in zijn gezicht hebben dan welke LOST-acteur ook, dit zegt hun dagelijkse sminker.

-Hij en Viggo Mortensen (die ook best humor heeft) kochten tickets om naar TROY te gaan kijken, ze kochten er wat extra en deelde die uit aan kennissen, dan zeiden ze dat ze Orlando Bloom wouden helpen.

-Fan van Monthy Pythons flying circus!

-Fan Manchester United

-Hij en Billy Boyd zijn toch wel mijn favorieten (viggo ook, mar op andere manier) Dominic Monaghan en Billy boyd zijn een goede humoristische combinatie. Ze zijn dan ook bezig met het schrijven van hun eigen script!

-geobsedeerd door wilde reptielen en natuur..


-Hij is ook een beetje filosofisch aangelegd vind ik. Iemand die altijd lacht en grappen maakt, maar doodserieus kan zijn als het gaat om de natuur en wilde dieren als insecten en reptielen.

-Toen hij 15 was gaf zijn vader hem het LOTR boek, "ik geef je 6maanden om het te lezen" zei hij...Voor DOminic duurde het er maar 2

-Kocht een woud in India in 2003 om de omgeving te beschermen

-De alleerseerste scene van de LOTRtriologie (met bilbo en gollum) is opgenomen terwijl Andy Serkins nog niet op de set aanwezig was...Dominic stond voor hem in en speelde gollum!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fans-of-stories.actieforum.com
 
Dominic Monaghan (merry)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Merry

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Creative fans :: over jouw favoriet :: Lord of the Rings :: De acteurs-
Ga naar: