Creative fans
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Creative fans

AVATARS EN BANNERS TE RESERVEREN IN'WELKOM OP CREATIVE FANS'!
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Voorstel voor fandraws

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Fasha
Beginning Frodo
Beginning Frodo



Aantal berichten : 20
Registration date : 01-02-09

Voorstel voor fandraws Empty
BerichtOnderwerp: Voorstel voor fandraws   Voorstel voor fandraws Icon_minitimewo feb 25, 2009 10:25 pm

Hey, ik vroeg me af of er bij Fandraws misschien een topic apart voor fanfictionverhalen kan zijn. Dan kunnen bv de mensen die een eigen verhaal gemaakt hebben daar hun verzonnen personages tekenen als ze dat willen. Of dan kunnen de lezers hun beeld van de personages tekenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin



Aantal berichten : 369
Leeftijd : 32
Woonplaats : Stekene/O.L.V.Olen
Registration date : 21-01-09

Voorstel voor fandraws Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel voor fandraws   Voorstel voor fandraws Icon_minitimewo feb 25, 2009 10:56 pm

Hey
Goed voorstel, ik heb dit zelf ook nog overwogen, maar dan vroeg ik me af waar je de lijn trekt...
Ze behoren soms in de originele categorie (bv als ik een tekening maak van Ron en Joan, hoort dat in Harry Pooter fandraws..eigenlijk.)
En vanaf je het je eigen personage alleen is, is het een 'eigen creatie' denk ik, niet?
Wat denk je?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fans-of-stories.actieforum.com
Admin
Admin



Aantal berichten : 369
Leeftijd : 32
Woonplaats : Stekene/O.L.V.Olen
Registration date : 21-01-09

Voorstel voor fandraws Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel voor fandraws   Voorstel voor fandraws Icon_minitimewo feb 25, 2009 10:58 pm

Oei! was er van overtuigt dat er bij fandraws ook een 'eigen creatie' topic was, mijn fout..
nu wat denk je?
'eigen creatie'
of
'je fanfictionfiguren'?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fans-of-stories.actieforum.com
Fasha
Beginning Frodo
Beginning Frodo



Aantal berichten : 20
Registration date : 01-02-09

Voorstel voor fandraws Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel voor fandraws   Voorstel voor fandraws Icon_minitimevr feb 27, 2009 12:28 pm

'je fanfictionfiguren' vind ik best goed klinken Wink Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin



Aantal berichten : 369
Leeftijd : 32
Woonplaats : Stekene/O.L.V.Olen
Registration date : 21-01-09

Voorstel voor fandraws Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel voor fandraws   Voorstel voor fandraws Icon_minitimevr feb 27, 2009 1:03 pm

Nu was ik net aan het kijken om dat aan te passen en zie ik dat ik al gezegd had dat je personages in de topic mochten warnaar ze geschreven zijn...dus maak ik nu 1 aparte: eigen creatie, voor gewoon tekeningen of maak ik er 2 eigen creatie en fanfictionfiguren, waarna ik dan de andere aanpas voor 'enkel originele figuren?' Tenslotte blijven je fanfictionfiguren gebasseerd op de 'grotere verhalen' en als een andere versie van een figuur wil weergeven, bv: hoe legolas zou staan met kort haar, waar hoort die dan... Het mag niet te verwarrend worden he...Kan je er aan uit?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fans-of-stories.actieforum.com
Admin
Admin



Aantal berichten : 369
Leeftijd : 32
Woonplaats : Stekene/O.L.V.Olen
Registration date : 21-01-09

Voorstel voor fandraws Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel voor fandraws   Voorstel voor fandraws Icon_minitimeza jun 20, 2009 4:37 pm

Fasha schreef:
'je fanfictionfiguren' vind ik best goed klinken Wink Very Happy

then that's what it'll be
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fans-of-stories.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Voorstel voor fandraws Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel voor fandraws   Voorstel voor fandraws Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Voorstel voor fandraws
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Voor je begint
» aanvraag: gallerij voor liederen en Poëzie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Creative fans :: Algemeen :: aanvragen-
Ga naar: